dimarts, 12 de gener del 2016

A 6è iniciem el KIN-BALL

Els nois i noies de 6è començaran a practicar KIN-BALL, un esport originari del Canadà creat per un mestre d'Educació Física que volia eliminar els individualismes a l'esport i fomentar la cooperació entre els companys i companyes de l'equip.
Us oferim un vídeo on explica algunes de les normes que començarem a treballar. Veureu que el que sembla fàcil en un principi, després es fa més interessant quan comencen a aparèixer les tàctiques que fan del KIN-BALL un esport apassionant.


4 comentaris:

  1. A mi m'encantat jugar a Kin-Ball .Sincerament es un esport que es molt poc conegut al món, però desde el meu punt de vista es molt divertit i recomanable.

    ResponElimina
  2. Divendres passat va ser la primera vegada que vaig jugar al Kin-Ball,i m'ha encantat, sobretot que aquest joc ja està plantejat per a jugar amb equip i així ens assegurem de que tots els membres de l'equip participin. I tot i que hi va haver alguna petita discussió m'ho vaig passar molt be!

    ResponElimina
  3. A mi també em va agradar molt va ser molt divertit encara que el primer dia no hi vaig ser

    ResponElimina
  4. A mi em va encantar!!!
    Sincerament, crec que el Kin-Ball hauria de ser més conegut al món per que tots poguéssim gaudir d'aquest esport tan divertit.

    ResponElimina